Lifestyle брендови. Олицетворение на интересите, ставовите и мислењата на автентични групи. Lifestyle брендовите целат да инспирираат, водат и мотивираат. Ги дефинира асоцијација со одредена идеологија и визија брендот да прерасне во признаен социјален феномен.
Ако Вашиот бренд раскажува поголема, автентична приказна и предизвикува искрена емотивна приврзаност за одреден животен стил, ќе создаде трајна врска со вашите потрошувачи. Денес, потрошувачите купуваат повеќе од обичен производ. Тие купуваат животен стил, и она што вашиот производ го претставува. Тие купуваат универзални вредности и приказни кои стануваат повеќе од обична „мода“ – брендови кои ги поткрепуваат длабоките вредности кои луѓето ги споделуваат, независно од возрастта и географските граници.
Секој потрошувач гради идентитет базиран на сопствените избори, искуства, позадина и аспирации. Задача на lifestyle брендот е да евоцира емоционални врски меѓу него и неговата желба да се поврзе со одредена група. Вашиот бренд е начин за себе-изразување. Каков идентитет му предлагате на потрошувачот кој јавно се асоцира со Вашиот бренд?
First Edition
Completed editions
Satisfied exhibitors
Satisfied attendees
Fashion & Lifestyle Expo е настан за оние кои не се задоволуваат со обичното. Настан за најхрабрите, кои со секој свој избор ја предизвикуваат секојдневноста и поставуваат нови, повисоки стандарди.
Секое издание на F&L Expo раскажува нова приказна, а слави исти вредности: автентичност, себе-изразување, инспирација, предизвикување на status-quo…
F&L Expo дава нова димензија на креативноста и го слави животниот стил, обединувајќи ги оние кои знаат да ја препознаат уметноста, иновацијата, естетиката… Дозволете да ве понесе сублимацијата на дизајн, мода и музика, и уживајте во настанот која ветува сѐ освен унифицираност и секојдневност.